Kaikki oekakilaudoilla piirtämäni kuvat, pari puuttuu koska niitä en ole tallentanut. Kuvat on ensimmäisestä uusimpaan. Kuvat on piirretty Kupolin piirtolaudoilla.

Tämä on se ensimmäinen. Tällä kuvalla aloitin uudestaan oekakilla piirtämisen.
------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------

Tällä kuvalla hain ensimmäisen kerran Oekakistin oikeuksia, ei vielä herunnut.
------------------------------------------------------------------------
Tällä sen sijaan sain ne oikeudet, pääsin paremmille laudoille piirtämään.
------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------

Hoho omakuva :D
---------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------

Kuvaa skaalattu mahtumaan tälle sivulle. Tämä on ensimmäinen Oekakilaudalle piirtämäni kuva oikeuksien saamisen jälkeen. Tosin piirto-ohjelma temppuili joten se jäi kesken eräiseksi.
-------------------------------------------------------------------------

Kuvaa skaalattu mahtumaan tälle sivulle.
-----------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------

Harvinaista, Roiga piirtänyt naisen.
-----------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------

Tähän olen erittäin tyytyväinen.
------------------------------------------------------------------------------

Kuvaa skaalattu mahtumaan tälle sivulle.
--------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------

Teemalaudalla oli teemana yhdistää kaksi lempihahmoa.
------------------------------------------------------------------

Optimus Prime joka ei tule valmistumaan koskaan.
------------------------------------------------------------------------------

Guile.
---------------------------------------------------------------

Hulkster. Kuvaa skaalattu jälleen.
------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------

Tämän ja edellisen kuvan välissä oli lähes 3kk aikaa.
----------------------------------------------------------------------------------

Teemalaudalla teemana oli horoskoopin kuvitus.
---------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------

Tästä oli tulossa toimintapainotteinen kuva mutta mieleenkiinto lopahti tyystin. Ei valmistu koskaan. Skaalattu mahtumaan.
--------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------

Tähänkin olen erittäin tyytyväinen.
-----------------------------------------------------------------

Jotain kovistelua "omakuva".
----------------------------------------------------------------

Saas nähdä valmistuuko tämä koskaan, tällä hetkellä kesken Oekakilaudalla.
-----------------------------------------------------------------------------------