Jaahas, kyllä, aivan, joo ja kaikki samaan luokkaan menevät sanat.

Tässä nyt kuukauden ajan aina nukkumaan mennessä, juuri siinä ihanan unen saannin rajamailla, tuossa euforisessa tilassa on aina tullut menneisyyden haamut ja liskot välähtäen mieleen. Kaikki ne asiat peruskoulusta jotka olen yrittänyt unohtaa ja suurimmaksi osaksi ne olenkin unohtanut mutta aina silloin tällöin fläsärit iskee aivojen sopukasta suoraan verkkokalvoille ja reagoin niihin aina nyrkin puristuksella, nyrkin heiluttamisella ja vihaisella ilmeellä. Kaikki ne sonta-aivot sieltä peruskoulun ensimmäiseltä luokalta yhdeksänteen luokkaan asti, aiheuttavat tämän juuri mainitun sentimentaalipurkauksen.

Noh, viikkoon en sitten flashbackeja saanut ja dsippailin normaalisti, chillailin, otin rennosti. Viime viikolla sitten kävelin porukoitten luokse illalla, hakemaan punaista pirulaista, tuota Stephen Kingin kirjasta muistuttavaa Christie autoa. Kuuntelin hyvää musiikkia, tosin ainahan minä kuuntelen hyvää musiikkia, käppäilin siinä mitään ihmeempiä ajattelematta niin eikös sitten vastaan tule yksi niistä paviaaneista ja iloisesti tervehdi, moikkaa, sanoo terve, hei moro mitäs jätkä. Vastasin siihen hyvin pienellä, lähes huomaamattomalla nyökkäyksellä ja äärimmäisen tympeällä katseella. Minut on kasvatettu sen verran hyvin etten voi olla tervehtimättä vaikka siinä minua vastaan pyöräilevä henkilö oli yksi pahimmista kiusaajista. Olisi tehnyt mieli haistattaa pitkät naisen genitaalit mutta tyydyin tuohon tympeään nyökkäykseen ja kävelin ohi.

Eihän siinä jos se olisi jäänyt tuohon mutta juuri kun olin saanut ne flashbackit unohdettua niin ne alkoi uudestaan. Olisi ehkä pitänyt mennä sinne luokkakokoukseen ja sanoa suoraan päin naamaa että haistakaas nyt jo vittu. En mennyt, tosin yksi niistä moloista soitti sitten sinä siunattuna päivänä jolloin olisi tämä mitä ihanin jälleen näkeminen ollut. Kuuntelin sen jonninjoutavaa pölötystä ja sanoin ainakin sille suorat sanat, se meni jota kuinkin näin:

-xxx: Mutta hei, taisi olla jotain muuta akuuttia tekemistä kun et kerennyt tänne luokkakokoukseen?
-Minä: Ei ollut, istun kaverin kanssa ABC:llä kahvilla koska minua ei kiinnosta vittuakaan mitkään luokkakokoukset, varsinkaan teidän kanssa!
-xxx: Just just, harmi kun et päässyt...
-Minä: Ei, minua ei harmita kun ei kiinnosta.
-xxx: Okei mut hei ois ollu kyllä kiva nähä jätkää pitkästä aikaa kun ei olla nähty pitkään aikaan plaa plaa plaa...
-Minä: Vain niin.
-xxx: Plaa plaa plaa plaa plaa...
-Minä: ...
-xxx: Plaa plaa plaa plaa...
-Minä; ...
-------tätä kestin hetken------
-xxx: Mutta hei, ois kiva nähä joku päivä, sulla on mun numero, mulla sun numero, soitellaan ja pidetään yhteyksiä.
-Minä: Joo kuule ei pidetä, ei kiinnosta pitää teihin yhteyttä, te kaikki olitte perseestä ja olette vieläkin. Minä juon nyt kahvia ja aion pitää hauskaa kaverini kanssa.
*Click*

Eipä ole tuosta molosta enää välähdyksiä tuon jälkeen tullut.

Over and out.

np: Billy Idol - Mony Mony