Kiva huomata jokaisena uutena päivänä kun kitaraan tarttuu, miten helposti viime iltana harjoitellut soinnut löytyy. Ja muutenkin kaikenlaisia pikku jippoja ja niksejä löytyy itsestään. Rupeaa menemään harjoittelut lihasmuistiin, hyvä.

Näitä biisejä ja sointuja olen harjoitellut:

Kotiteollisuus - Minä olen
Kotiteollisuus - Vuonna yksi ja kaksi
Hurriganes - Bourbon street
Hurriganes - Roadrunner
Guns N' Roses - Don't cry
Nirvana - Come as you are
AC/DC - Hells bells
AC/DC - Back in black
Metallica - Enter sandman
Kolmisointurokkia
C-sointu
A-"-
Am-"-
D-"-
Dm-"-
E-"-
F-"-
G-"-

Tosin harmittaa sinänsä ettei ole muuta tekemistä. Istua nökötän ja harjoittelen sen 3-6h päivässä. Kurssillakin aina rupean viimeisen tunnin aikana miettimään että mitähän minä tänään tekisin. Yksin kun edellenkään halua ulos mennä. Tahtoisin tavata uusia ihmisiä mutta missä minä niitä tapaisin, no baarissapa tietenkin, just. No eiköhän tämä kevättä kohti mentäessä ole mennyt pois, niinkuin viimeksikin.