Katsoin äsken Numero 23 leffan ja nyt sitten tekemättömyyden vallitessa keksin että hei perkele, minä laitan blogiin faktoja itsestäni, oh purkaudun housuihini tästä mahtavasta ideasta.

-Olen optimisti, realisti, pessimisti ja kyyninen
-Kerään sarjakuvia
-Olen hyvä koristeveistossa
-Joka vuosi katson, luen tai hankin tietoa Star Warsista
-Minulla on vilkas mielikuvitus, joskus en meinaa saada unta sen takia
-Metallica on se ultimaattinen numero yksi lempiartisteista
-Olen addiktoitunut kofeiiniin, nikotiiniin, xylitolpurukumiin ja mynthoneihin
-Olen ihastunut elämäni aikana vain muutaman kerran
-En saa helposti unta, siinä saattaa mennä jokunen tovikin
-Pystyn nukkumaan pitkään
-Pystyin valvomaan joskus pitkään
-Olen huono arvioimaan ihmisten ikää ulkonäön perusteella
-Minulla on hyvä nimi muisti...
-...ja muistan muutenkin paljon yksityiskohtia ja ns. turhia asioita
-Olen kohtelias, ystävällinen...
-...ainakin niille jotka minullekin ovat
-En voi sietää paria henkilöä, raja se on minunkin mailla
-En ole hyvä luomaan uusia sosiaalisia suhteita tuosta noin vaan
-Olen hyvä kuuntelija, huono puhuja
-Kirjoituskin ontuu välillä
-Piirtää osaan kyllä, mutta siinäkin olisi parantamisen varaa
-Olen laiska tiettyjen asioiden suhteen
-En ole ollut koskaan palkkatyössä
-Mutta töitä olen silti tehnyt, työharjoittelua, töissä työmarkkinatuella, kertaakaan en myöhästynyt töistä
-Palveluskelpoisuusluokkani on/ovat olleet AEEABEC, 15 päivää TJ0 ohi on.
-Minut on työnnetty auton alle
-En vaihtaisi päivääkään elämästäni, muuten saattaisin olla ihan joku muu ja olen tyytyväinen itseeni

np: Hideki Naganuma - Funky Dealer